onsdag 24. november 2010

Vårt svar til Byavisen etter nok en løgn fra SOS Rasisme!

Pernille Vestengen - du har ikke lest vår bok «SOS RASISME IKKE MELD INN KAMERATEN MIN», det burde en forvente særlig når man anklager stortingsrepresentanter . Byavisen har ikke vært i kontakt med forfatterne av boken, ei heller kontrollert de påstandene Jan Erik Skretteberg fremmer.

1, Dagbladet fremmer en politisk prosess - hvis så skulle de ha fått medhold i PFU

2, Det blir litt magert når Byavisen skriver at SOS Rasisme har kun en diskusjon med Fordelingsutvalget. LNU (Landsrådet for Norges barne- og ungdomsorganisasjoner) har blant annet saksøkt SOS Rasisme for 10 mill - rettssaken er berammet i Haugesund feb. 2011.

3, Nå er jeg ukjent med disse påståtte truslene på Facebook-siden for boka vår, er også uvitende om en eventuell anmeldelse fra Tjen Folkets formann Henrik Ormåsen, du kan godt sjekke selv, jeg gidder ikke. Årsaken til at jeg skrev til betongkommunisten i fylla - var mitt svar på at jeg har blitt hengt ut som nazist!

Det er mulig det virker belastende for SOS Rasisme at vi har avslørt svindel og bedrag – med stor sannsynlighet den største skandalen innenfor organisasjons bransjen på mange tiår. Denne artikkelen viser at Byavisen har blitt utnyttet av profesjonelle svindlere, dette ene og alene pga. slett journalistisk arbeid. Hadde Byavisen tatt seg tid til å kikke i boka «SOS RASISME IKKE MELD INN KAMERATEN MIN» og kontrollert de opplysningene bedrageren Jan Erik Skretteberg fremsetter, da ville artikkelens vinkling vært meget annerledes.



BREAKING NEWS! - mesterverket - SOS RASISME IKKE MELD INN KAMERATEN MIN

- utgis gratis som ebok - den kan lastes her!

>>>


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar